Kudeta

Assalamualiakum dan salam sejahtera..

Setiap kali aku menulis di blog ini, seolah tertanya dan terfikir.. Aku ni menulis untuk apa, kepada siapa dan ke mana pengakhiran blog ini..

Jawapannya aku pun tak tahu..

Yang pasti, selagi ada mode, selagi ada masa, selagi (merasakan) ada sedikit keperluan dan manfaat mencoret di blog ini, maka aku lakukan aje..

Telah selesai membaca noverl bertajuk Kudeta Intro. Tidak terfikir untuk membelinya. Namun akibat 'cinta pandang pertama' di bookstore PTS, Greenwood, ditambah harga promosi, maka novel ini telah dibeli dengan harga RM 5.00 walau harga sebenarnya RM 17.00.


Boleh jadi akibat kurang gemar membaca novel cinta (yang menyebabkan hati seringkali berdebar-debar melayani perasaan), lebih baik membaca genre thriller. Minat bermula dengan novel ADAM ketika sekolah menengah dahulu.

Kudeta Intro ini tidak aku duga mempunyai sambungan. Patutnya habis dalam masa tiga hari (sambil membuat perkara lain), tetapi tertangguh. Semakin ke akhir novel, aku tertanya, di mana klimaksnya? Dah hampir akhir, tapi jalan cerita masih 'mendebarkan'. Banyak lagi persoalan belum terjawab..

Tidak terfikir ia ada sambungan. Sesampai ke halaman terakhir, baru aku sedar rupanya ada sambungan di Kudeta Klimaks. Hurm, kena beli juga ni..

Seterusnya..
Kudeta Klimaks
Gerila
Anarkis
Den Komando

(sediakan duit sebelum membeli ^_^ huhu..)

Walau loreng tiada pada pakaian, namun di hati tetap wujud selamanya lorengan itu!
Allahumma amiin..

Kuala Lumpur,
13 Safar 1434H.

Comments

Rizuan said…
Nak jual tak novel ni...
kalu nak jual email gatack89@yahoo.com
al-hakim said…
Saya tak menjualnya sebab sayang buku ni.. ^_^