Protokol Zionis (Isi Kandungan)

Salam Sejahtera

Saya sangat terpanggil untuk berkongsi serba sedikit apa yang telah saya baca daripada buku 'Protokol Komplot Zionis Ancam Dunia'. Buku yang disusun oleh Kamarulzaman Hj. Zainal ini diterbitkan oleh Progressive Product Supply di Taman Melawati. Saya tidak pasti masih ada kedai ini ataupun sebaliknya. Tahun terbitan buku ini ialah 1988 bagi cetakan kedua.

Kemungkinan ada di luar sana buku ini bagi pencetakan baru dan saya masih belum menemuinya. Sekiranya sesiapa ada menjumpai, silalah maklumkan kepada saya. Buku ini saya pinjam dari Resource Center, Kuliah Ekonomi dan Sains Pengurusan, Universiti Islam Antarabangsa Malaysia. Ini kerana saya mahu memilikinya satu.

Sebelum ini saya telah membaca sebuah buku mengenai Perang Teluk. Apabila saya mengingatinya, seolah memang ada di dalam perang tersebut pembabitan Zionis. Adanya kaitan antara perancang Zionis-Yahudi di dalam pentadbiran Saddam Husein. Walaupun ada pro dan kontranya kepimpinan yang disifatkan Islam terhadap Saddam, mungkin pada masa lain untuk dibicarakan.

Kandungan yang terbapat di dalam buku ini ialah:-
  1. Jujur Tidak Ada Dalam Jiwa Yahudi
  2. Mencari Kesempatan Dan Kebebasan Akhbar
  3. Membelit Macam Ular
  4. Mahu Jadikan Pemimpin Dunia Berfahaman Zionis
  5. Berusaha Hapuskan Kepercayaan Kepada Tuhan
  6. Menggalakkan Kelahiran Anak Luar Nikah
  7. Racun Liberalisme Musnahkan Demokrasi
  8. Kebebasan Akhbar Hasutan Yahudi
  9. Memperalat Sistem Pembelajaran
  10. Usaha Meleburkan Agama
  11. Presiden Sebagai Boneka
  12. Main Peranan Dalam Hal Cukai
  13. Berusaha Menimbulkan Krisis Ekonomi
  14. Galakan Pinjaman Wang Asing
  15. Kelahiran 'Raja Daud'
  16. Atur Ceramah Selepas Berlaku Huru-Hara
  17. Sistem Mengundi Akan Dihapuskan
  18. Mencetuskan Kemelesetan Ekonomi
  19. Menghapuskan Sistem Kewangan
  20. Menubuhkan Empayar Yahudi
  21. Menjadikan Emas Sumber Kekuasaan
  22. Membentuk Masyarakat Tidak Percayakan Tuhan
  23. Ingkar Perintah Yahudi Dibunuh
  24. Pertubuhan-Pertubuhan Di Bawah Gerakan Yahudi
Apabila membaca isi kandungan buku ini sepintas lalu pun kita sudah mampu untuk menanggapi dengan apa yang sedang berlaku hari ini. Semoga kita terus bersama berfikir dan mengatahui perancangan musuh Islam agar kita tahu untuk menyusun strategi.

Bukankah persiapan itu penting sebelum bertempur?

Hidup dalam mencari..

Kuala Lumpur,
20 Zulhijjah 1431 H.

Comments